[Tajfutas] Nosztalgiázóknak a cseh stoplisról (hosszú)

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Jan. 25., P, 14:22:55 CET

Gratulálok Boxinak a legújabb disszertációja megvédéséhez!

Sok tippet kaptam a gyárról, legtöbbet magánban. Nem gondoltam volna, hogy
a közel 50 éves, elfeledve szekrény mélyén lapuló cipő ilyen sokak számára
jelent szép emlékeket, a rengeteg erdőben elkoptatott, elszaggatott cipőben
futott km révén.

Sokan nem kérték a cipőt, így tippjei révén Zsarnóczay Klára kapja meg,
gratulálok neki, és ha futni fog benne, jó versenyzést hozzá.

ET
.

Gy�rgy Boz� <bozan.gyorgy at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 25., P,
11:32):