[Tajfutas] nosztalgiázóknak

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 24., Cs, 15:45:18 CET

Sziasztok,

Nem tudom a gyár nevét, elhelyezkedését. Csehszlovákiában járva ezt a
kifejezést használtam elég sűrűn: Nerozumím

Arra viszont emlékszem, hogy az 1979 évi O-Ringen utolsó napján két pár
fekete-fehér kopacky landolt a cél melletti mocsárban. Madáré és én
voltam a társtettes.

Jó húzása volt a sáros, szétszakadt (több napig leukoplaszttal
megerősített) cipőknek, mert a többsávos befutósávot simán átrepülték.
(Greenpeace aktivisták kíméljenek.)

A thaifutó vizuális lény, ezért vettem a bátorságot és felvonszoltam
magamat az emeletre, hogy térképileg is bemutassam a környezetet. (A
pálya többi részével nem csigáznám fel a figyelmeteket.)