[Tajfutas] Edzői konferencia 2019

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 21., H, 15:52:59 CET

Sziasztok,

Bátorkodom megküldeni a listára az MTFSZ tagszervezeteinek küldött
invitációt, hátha valaki így kap isnpirációt a részvételre.

2019.01.21. 13:27 keltezéssel, Kovacs Balazs írta:

> Tisztelt Érdeklődők!
>
> Az Edzői konferencia előadásairól fölraktunk egy rövid témavázlatot a
> honlapra.
>
> http://adatbank.mtfsz.hu/dokumentum/show/dokumentum_id/131/dokkategoria_id/18
>
> Szerda estig várjuk még a jelentkezéseket az ENTRYLight
> <http://entrylight.hu/hu/>-ban.
>
> üdvözlettel:
>
> Kovács Balázs

Általában azt a gyakorlatot követem az öreg kori tanulásaim során, hogy
megpróbálok előre tekinteni, belenézni a következő előadások fellelhető
írásbeli anyagába. Így készülök fel arra, hogy a váratlanul elhangzó és
számomra ismeretlen fogalmakról legyen egy kis elképzelésem.

Ezt teszem most is, amikor rákeresek a neten a "intrinzik motiváció"
kifejezésre.

Intrinzik motiváció 1.
<https://www.tankonyvtar.hu/hu/tartalom/tamop425/2011_0001_520_pszichologia_pedagogusoknak/ch10s03.html>

Intrinzik motiváció 2.