[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)_5_a ráadás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 18., P, 19:42:48 CET

+ praktikus a helyszínt biztosító iskolák tanulóinak ingyenes rajthoz
állást biztosítani.

A terem mérete sem elhanyagolandó egy bajnokságon. Budapest, Csíkihegyek
utcai Általános Iskola
<https://www.google.hu/maps/@47.4717465,18.9966242,84m/data=!3m1!1e3?hl=hu>.
Ez picinykének tűnik.

A legkisebb terem, ahol bemutatót tartottam (nem bajnokságot) az
Miskolc,  21. számú Ált. Iskola volt (1:100-A/5), míg a legnagyobb a
Siklós, Kanizsai Dorottya Közoktatási Központ (1:290-A/5)-itt még
Vásárhelyi Tassal ( a nagy Mahinátorral) közösen rendeztem az eseményt,
de már nem fejtetőre állított vödrökkel. A legtöbb résztvevő
Jászapátiban volt, a maga 400 fő feletti rajthoz állásával.

Jászapáti Mészáros Lőrinc (!) 2009.01.26. Miskolc Móra F. 2009.01.27.
Miskolc 21. sz. 2009.01.28. WOC2009 jegyében. Ha jól emlékszem, akkor a
helyszíneken a bemutatók előtti napon történt meg a felmérés,
térképrajzolás, pályatervezés, nyomtatás. Bohém, fiatal 51 éves,
nyeretlen csikó voltam. Ma már nem tudom megtenni ugyanezt.

Jó versenyzést holnapra a teremben.

Üdv,

Janó, aki egyben egy Foto-O feladványt is adott