[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)_5_a ráadás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 18., P, 15:21:43 CET

Szia Miklós,

Elkezdtem olvasni a harmadik mondatot és arra számítottam, hogy így zárul:

"Janó nem az a kérdés, van e esemény, hanem hogy ki veszi a fáradságot
hogy *megrendezze*."

Akkor szerencsére ezzel nincs gond.

Javaslat a Kaposvári tapasztalatok alapján. 2018 évi kiírás letölthető
innen <http://www.zpkap.hu/download/file/fid/2003>.

1. A korcsoportokat a diákolimpiai korcsoportok szerint adjátok meg és
eltolt kezdési időpontokat használjatok. (Csak a legfiatalabbakat
kísérik el szülők, ők viszont kényelmesen, nyugodt körülmények között, a
VIP páholyból nézhessék meg csemetéik futását.)

2. Bátran kérjetek nevezési díjat: 300/500 Ft  Legyen rangja az
eseménynek, ez egy Bajnokság!!!!!

3. Évente váltsatok helyszínt. 3-4 év múlva térjetek vissza ugyanoda.
(Az elválasztható terű tornatermek a legjobbak.)

A legtartósabb térképek a terem-tájékozódási térképek. Bólyban 2015-ben
ugyanazokat a térképeket használtam, mint amit 2009-ben, és ha az erőm
is engedi, akkor tán jövőre is.