[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)_5_a ráadás

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 16., Sze, 23:43:05 CET

A belga kártyarendszer mutatós, sok elemet tartalmaz, következetes
könnyebbtől halad a nehezebb felé. Ennyi anyag ennyi fösszegért nagyon
kedvező. Láthatóan kiegészítőkre, útjelző kúpokra, korongokra,csövekre
stb szükség van a felépítésükhöz, Szívesen megtekintenék egy-egy
felépített pályát a hozzácsatlakozó kártyával

Összehasonlító árak, akkor ha valaki nem PenDrive-n rendeli meg a
készletet (Ilyen valszseg nem lesz)

Laminált bójácskák Belgiumban:
https://www.go4orienteering.org/product/controls-laminated/?lang=en

16,5x325/49= *109 Ft/lap*

Pécsi nyomda ára a Mátrix játékom laminált bója és megoldó lapjaihoz:
bruttó 90 Ft/lap + legyen 20 Ft/lap az innovációs költség = *110 Ft*
Megjegyzés: itt nincs árdifferencia

Laminált Series 06 feladatcsomag Belgiumban (A/5, kétoldalas):
https://www.go4orienteering.org/product/series-8-laminated/?lang=en

35x325/58= *196 Ft/lap*

Pécsi nyomda ára a Mátrix játék faladatlapjaihoz (A/5, kétoldalas, nem
laminált, mert 190 gr papíron van): bruttó 130 Ft + legyen szintúgy 20
Ft az innovációs költség = *150 Ft/lap* (88 db van egy csomagban, ez egy
max 32 fős osztály egységcsomagja)

Miért nem laminált? Mert 190gr papíron is nagyon tartós, és a laminált
papírok balesetveszélyesek, éles széleik sérüléseket okozhatnak. (Bocsi,
de munka és tűzvéd.-i előadó is voltam valaha)

Valamint: 1850 ~ 15 HUF/feladat, helyesen 15 HUF/*feladatlap*
elektronikus formában (PDF ), tehát ezeket a lapokat még ki kell
nyomtatni megfelelő minőségben és példányszámban xxx Ft költséggel.

Mindezt azért írtam le, hogy aki vásárolt Mátrix csomagot, az nem egy
"gagyit" kapott, hanem egy "magyar" terméket. Ugye, Gyula, mint a
görögdinnye.

+ látható, hogy felzárkóztunk Európához, mert nálunk is hasonló a
fénymásolás és laminálás költsége.

A MÁTRIX játék 4x4-s az 5 bemutató és 4 döntő pályájával bemutatókra,
iskolai programokra (sportnak) készült. A csomagban lévő kártyák
menyisége egy 32 fős osztály egyidejű kiszolgálására alkalmas. Kell
hozzá SI vagy easyGec, kártyakiosztó állvány, Dugóka + osztáynévsor , F
vagy L kategória jlzéssel (Rajtlista)