[Tajfutas] easyGec megjelenítési probléma

Kovács Róbert - Magnetic Kft. kovacs at magnetic.hu
2019. Jan. 16., Sze, 15:02:36 CET

Szia Janó!

Próbáld visszaállítani a Windows által használt betűméretet az
alapértelmezés szerinti 100%-ra itt:

*Kovács Róbert
* mobil: +36 (30) 9676 334
kovacs at magnetic.hu <mailto:kovacs at magnetic.hu>

*Magnetic Kft. *
H-1135 Budapest, Kisgömb utca 25-27. Telefon: +36 (1) 299-0763, 299-0764
Web:http://www.magnetic.hu <http://www.magnetic.hu/>
E-mail:office at magnetic.hu <mailto:office at magnetic.hu>