[Tajfutas] Terem-tájékozódás (válasz Szabon Jánosnak)_5_a ráadás

Ádám Petrócki adam.futas at gmail.com
2019. Jan. 15., K, 19:41:44 CET

Sziasztok!
Ha már EasyGec, akkor megemlíteném a Go4Orienteering projektet (
https://www.go4orienteering.org/?lang=en). Kétféle feladatgyűjteményük van:
1. Kül- és beltéri mátrix jellegű feladatok:
https://www.go4orienteering.org/service-view/in-and-outdoor-exercices/?lang=en
1-6 csillagos nehézségű feladatok minden sorozatban, a teljesen kezdőktől
akár válogatott szintig. Rendelhető sorozatonként nyomtatva, vagy egyben,
pendrive-on az egész (34 sorozat, több, mint 1850 feladat). Mi beszereztük
a teljes pakkot, 85 euró postázással együtt (ha szeretjük a túlzottan
egyszerűsítő számításokat, akkor 85 EUR x 325 HUF/EUR / 1850 ~ 15
HUF/feladat ). Ez az a gyűjtemény, ami nem kifejezetten tájfutós, bármelyik
testnevelés órán felhasználható. Én a toborzókra jobban preferálom az
iskolaudvar térképet tájfutó jelkulccsal, ezt a tornatermi edzések
feldobására szoktam használni.

2. Tájfutó gyakorlatok:
https://www.go4orienteering.org/service-view/simulation-training-exercises/?lang=en
Most jött ki december környékén, ez már kifejezetten tájfutós feladatokat
tartalmaz. Szintén horribilis mennyiségű variáció, mindenképpen be fogom
szerezni ezt is. Mivel ezen már vannak feliratok, fel kellene venni a
kapcsolatot a készítőkkel, hogy milyen feltételekkel tudnánk magyarra
fordítani. Ha valaki érez hozzá kedvet, megköszönném, ha jelentkezne nálam,
mert a közeljövőben sajnos erre nem lesz időm.

Üdv:
Ádám

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2019. jan.
14., H, 16:10):