[Tajfutas] Országos Versenybíró

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Jan. 14., H, 12:32:16 CET

Kedves István,

A hivatalos választ az MTFSZ adhatja meg számodra, én csak a
Versenybírói szabályzat alapján tudom azt mondani, hogy ne várjanak
semmire/senkire, a feljebb-minősítésük kezdeményezését az érintettek
maguk is útjára indíthatják: lásd. szabályzat idevonatkozó pontja

4. Versenybírói feljebbminősítések, felterjesztése, elbírálása
Az alapfokú és középfokú versenybírók kérhetik a magasabb osztályba
sorolást. A versenybíró felterjesztését a megyei TFSZ, a versenybíró
sportegyesülete, vagy maga a versenybíró végezheti a feltételek
teljesítésének igazolt felsorolása mellett (3. sz. melléklet). A
magasabb minősítés megszerzését az MTFSZ Versenybizottságánál kell
kérvényezni. A feljebbminősítési feltételeket teljesítőktől elméleti és
gyakorlati alkalmassági vizsga kérhető.
A feljebbminősítési kérelmet a Versenybizottság bírálja el, és erről a
területileg illetékes szakszövetséget értesíti. A Versenybizottság
döntése ellen az MTFSZ Elnökségéhez lehet fellebbezni.

A teljes dokumentum innen tölthető le:
http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/2378/tipus/download

Üdvözlettel,

Kelemen János, középfokú versenybíró