[Tajfutas] hangyaboly

Hajdu István hajdui at ett.bme.hu
2019. Jan. 9., Sze, 17:19:52 CET

Csak egy meggondolhato  ötlet, amit egy professzionális szakmai lapnál alkalmazunk;
A megjelenés alapformaja elektronikus. A szerkesztés olyan, hogy PDF-bol bárki irkafuzeses színes változatot nyomtathat. Tehát mindig 4 vagy 8 vagy 12 stb. oldal. Mindig van címlap, impresszum. Akkor van megjelenés, ha összejön n x 4  oldal használható anyag (beleértve a címlapot). Van úgy, hogy 3-4 hetente érdemes egy-egy rövid számot kihozni, van úgy, hogy csak 2 hónap múlva jön egy vaskosabb szám (pl. ha nem nagyon van benne aktualitás). Különböző célokra néha jó ha van nyomtatott kivitel, de nem rendszeresen és nem mindig azonos példányszámban. Az egyéni vágyak e terén pedig bármelyik fénymásoló szalonban kielégíthetők.

Hajdu Istvan

Az iPhone-omról küldve