[Tajfutas] hangyaboly

Gy�rgy Boz� bozan.gyorgy at gmail.com
2019. Jan. 9., Sze, 12:51:51 CET

Egy kicsit azért én sem értem, mert elég sok tájfutónak lehetnek
elképzelései, hogy merre menjen a sportág szekere.
Legfőként a sportág vezetőinek. Számukra kiváló lehetőség, hogy minél több
tájfutót nyerjenek meg, állítsanak maguk mellé egy-egy ügyben.

A Tájfutó sajtó fénykorában a főtitkár Skerletz Iván minden számba írt.
Volt mondanivalója. Tájékoztatni akart.
Ezek a megszólalások rangot adtak az egyébként szerény kivitelű újságnak és
másokat is írásra ösztönöztek.

Tudjuk, hogy a nyomtatott sajtónak amúgy leáldozott. Legalább is üzleti
szempontból.
A tájfutó sajtó sohasem működött üzleti alapon, emiatt még nem kellene
követnie a piaci trendeket.
Egy sportág attól csak gazdagabb, ha minél több felületen, minél többféle
igényű emberhez tud szólni.

A kérdés, hogy akarunk-e szólni valakihez, vagy jól elvagyunk magunknak?
Elhisszük-e, hogy egy ilyen kis közösségben is érdemes megszólalni, vagy
csak várjuk a következő tisztújítást?

Üdv, Boxi

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. jan. 9., Sze,
8:37):