[Tajfutas] hangyaboly

Marosffy Dániel Marosffy at interface.hu
2019. Jan. 9., Sze, 09:35:14 CET

Nem vagy egyedül a kérdéssel, nem csak itt, máshol is felmerült már a blogbejegyzések kereszthasznosítása. Nos, a következő válaszaim vannak.

1.       Nem oda írok. A blog egy személyes tér, nincs kötöttsége, azt írok, amit akarok, olyan stílusban, ahogy jól esik. Egy újságban már vannak elvárások, aminek nem feltétlenül akarok megfelelni.

2.       Gyorsabb. Mire a Hangyaboly megjelenik, már rég elolvasta mindenki online, ott már csak átlapozná, hogy ezt ismeri.

3.       Egy ideig szórakoztatóak a magánjellegű beszámolók, de egy újság fő profilja nem lehet az, hogy ki mire gondolt a hétvégi verseny hosszú átmenetében. Kivéve mondjuk egy VB futamon, de abból nincs annyi, hogy fenntartson egy lapot.

4.       Semmi nem garantálja, hogy a következő lapszámig ír bárki is bármiről. Én a magam részéről évek óta elzárkózom az olyan felkérésektől, hogy majd utána írjak róla valamit. Csak akkor írok, ha kedvem van.

A nyomtatott sajtónak amúgy is leáldozott, ami nem feltétlenül pozitív, de nagyon nem lehet vele vitatkozni. De mondok durvábbat, a különböző portálok cikkeit is komoly veszély fenyegeti, nem tudok, ki olvassa mondjuk az mtfsz.hu híreit, én pl. egyáltalán nem. Az információ ma már máshol terjed, gyorsabban, hatékonyabban. Egyébként a blog műfaj is döglődik ugyanezért, szerintem jobbára ketten írunk Istivel, de mi is csak sporadikusan. Bár tavaly az összes tájfutó versenyről írtam, amin elindultam. ☺

D.