[Tajfutas] Fwd: Szenior Életmódváltó Rendezvény

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Feb. 28., Cs, 23:33:32 CET

Miért jelentkeznénk? Szerintem mi nem tartozunk a célcsoporthoz. Esetleg a
rendezésben vehetnénk részt, de azt kérik? Így csak idő pocsékolás lenne,
ha regisztálnék és elmennék.

Nem arról szól ez a levél, kódolva, hogy szereztek valamilyen EU-s pénzt,
aminek a segítségével egyes magánszemélyek jóljárnak? Elnézést, hogy
rosszmájúskodok, de annyi ilyesminek a megtörténtéről volt már hír a mi
szép kis országunkban.

KG