[Tajfutas] Tavaszi Boróka Kupa utazás

László Kaján oldkajla at gmail.com
2019. Feb. 23., Szo, 09:10:16 CET

Szombaton egyedül megyek a Borókára egy HONDA Jazz 1.4 -el. Hogy
kényelmesen elférjünk (én tornateremben alszom) lenne 2 (max 3, de inkább
csak 2) helyem az Izsákra való leutazáshoz.
Dél-budai vagyok, tehát ehhez képest indulnék, célszerűen a CAMPONA
üzletközpont tájékáról vagy legföljebb a Savoya Parktól.
11:00 "0" időhöz képest a menetidő kb. 1:00 és 1:30 között van, így
kényelmesen 9 órai találkozóval. Viteldíj: benzinköltség osztva a kocsiban
ülők számával. Előre becsülve kb. 25-28 Ft/km, ez a kb. 110-120 km
távolságra vonatkozóan 3 fő esetén oda-vissza kb. 1800-2300 (átlagosan
2000) Ft/fő között van.
A jó zene (régi progresszív rock Pink Floyd, Emerson Lake &Palmer, Cream,
stb.) garantálva, műszaki állapot kitűnő: most vizsgázott.
Mindenféle nemű, korú és rangú jelentkezőt várok, kalandorok ne kíméljenek!
OldKajLa F65