[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás

Marczis István marczisi at gmail.com
2019. Feb. 23., Szo, 08:18:59 CET

Sziasztok!

Mindegyikőtöknek van igazsága.
Ezek szubjektív igazságok. Ahhoz, hogy objektív igazság (mindenki érdekét
szem előtt tartó szabály) legyen belőle meg kell fogalmazni jól azt.
Ezt egy kis beleérző képességgel meg lehet tenni. Javaslom, hogy
fogalmazzátok meg az előterjesztést magatok. Konkrétan milyen szövegszerű
javaslatok van?
Ha van egy szabályterv azt akár pontonként szét lehet szeletelni, indokoló
részt (megjegyzest) be lehet fűzni ahol a szempontokat le lehet írni, hogy
megértsük a problémát. Ezek után pedig lehet róla szavazni. Akár
pontonként.   A kicsinek és a nagynak is engedni kell, ez nem kétséges.  És
konszenzusra lehet jutni.
A konszenzust pedig az minősíti hogy mekkora a támogatottsága. Szerintem
kellenne a 4/5 -ös támogatottság.

Üdv MI

Szieberth Péter <szieberth at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2019. febr. 23.,
Szo 0:08):