[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 22., P, 23:47:49 CET

Szösszenetek a2017 évi közgyűlés jegyzőkönyvéből:
Less Áron: mivel minden klubnak egy szavazata van a közgyűlésen, ezért a
képviseleti díj is egységes kell,
hogy legyen.
Mets Miklós: a képviseleti díj egységes kell, hogy legyen, ha
mindenkinek egy szavazata van. A
versenyzés összköltségeihez (utazás, szállás) képest a most tárgyalt
tételek elhanyagolhatóak. Ha nem
fordul meg több pénz a sportágunkban, kihalásra vagyunk ítélve.

Less Áron: ........ A területi szövetségek jogi helyzete jövőre kerülhet
a Közgyűlés elé.

Gömbös Gyula: van-e az elnökségnek terve arra, hogy hogyan lehetne a
Közgyűlést népesebbé tenni?
Less Áron: tavaly például rekordlétszámú résztvevő volt, ha van tétje a
Közgyűlésnek, akkor népes. Az
érdektelenségnek pozitív háttere van, nincsenek problémák és balhék.