[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 22., P, 15:33:41 CET

Szia Feri,

Számomra az egyik kutya, a másik eb. Vagy az egyik kökény, a másik
galagonya. Vagy az egyik kicsi klub, a másik nagy.

Én indítottam el a lavinát, vagy borítottam ki a bilit.

Számomra nem az a nagy probléma, hogy demokratikusan milyen döntés fog
születni, hanem az oda vezető út.

Az MTFSZ Elnöksége egy pici vagy nagy kommunikációs hibát vétet. Miért?

Ilyen módon - rejtve, bújtatva nem szabad sorsdöntő előterjesztéseket tenni.

1. Alapszabály változtatás (néhány a Felügyelő Bizottság által jelzett
apróság
<http://tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1680-decemberi-elnoksegi-ules-4>)

2. A jegyzőkönyvben
<http://admin.mtfsz.hu/fajl/get/fajl_id/20359/tipus/download> (amit már
kevesebben töltenek le és a hozzá kacsolódó lényeges fájlok
(előterjesztések) nem elérhetők) már az szerepel, hogy megbízzák a
főtitkárt egy ilyen javaslat kidolgozására.

3. Az egyesületi listán nem érkezik előzetesen tájékoztatás róla.

4. A közgyűlés meghívója kevés információt tartalmaz. Pedig jó lett
volna, ha "a napirendet a meghívóban olyan részletességgel kell
feltüntetni, hogy a szavazásra jogosultak a tárgyalni kívánt
témakörökben álláspontjukat kialakíthassák."

5. Az egyesületeknek szóló utolsó értesítés is inkább arról szólt, hogy
jelentkezzenek, hogy menyi szendvics készüljön és nem arról, hogy
készülünk a jogaitokat csorbítani.

és ezen a kommunikációs hibán nem fog segíteni ez a döntés: "döntött az
elnökség egy a tájfutó társadalommal kapcsolatot tartó email fiók
létrehozásáról"

Én maradok a 222-nél, a létrejövő 666 ellenére is.