[Tajfutas] MTFSZ alapszabály módosítás !!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2019. Feb. 22., P, 13:04:26 CET

Szia!

Mivel az én 10-20.000-es becslésem esett általad kritika alá, csak egyet kérdeznék:
Gerzson próbáltál már Lókútról aznap vonattal feljutni Budapestre?...:)

üdv. Viktor
PS: Nyilván autóval kell menni, persze szervezkedhetek, hogy valakihez csatlakozzak,
voltunk annak idején így fenn többször közgyűlésen, de akkor még Veszprémben laktam,
és nagyjából kétszer ennyi működő klub volt Veszprém megyében…
Ha egyedül megyek vonattal, akkor garantáltan 10.000 Ft felett van az út a szállásköltséggel,
ha autóval, akkor vagy beleférek a 10.000 Ft-ba, vagy ha autópálya matricát is vennem kell, akkor nem.
És nem Lókút vannak legmesszebb szerintem Budapesttől az országban.
Elnézést, ha esetleg túlzónak érezted a költséget, de még nem mindenki 65 év feletti a tájfutásban.:)