[Tajfutas] Tájékozódási futó tesztlap - Bónusz lehetőség

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 14., Cs, 23:56:46 CET

Sziasztok,

Amíg előkészítem a 6. tesztlapot, amire türelmesen várjatok, addig is
adok egy linket a neten fellelt oldalról, ahol a pontmegnevezésről és
térképjelekről tanultakat lehet visszaellenőrizni. A feladat második
részében (Maps Skills Test) egyben angol tanulási lehetőség is
biztosítva van. (Így nem kell jövő nyáron kéthetes külföldi táborba
vinni a fiatalokat. :))

A ZTC már regisztrált az oldalon

http://www.richtig-orientieren.de/icd/hu/index.html

és egy kis filmecske iskolásokról:
https://www.youtube.com/watch?v=_RGbpmx14T0

A már megjelent tesztlapok:

> [...]
> - itt érhető el. Továbbra is bátran írjátok meg, ha hibát találtok egy
> játékban. Beépíthető jó ötletekkel is szabad ostromolni.
>
> a Tájékozódási futó tesztlap 2.
> <https://goo.gl/forms/qlnQQSTxF5VaWqeP2> - itt érhető el. A program
> úgy van beállítva, hogy felcseréli az opciókat (összekeveri) minden
> belépésnél. Jó tesztelést.
>
> a Tájékozódási futó tesztlap 3. - itt érhető el.
> <https://goo.gl/forms/JQq7OtmfCUslUni03>-- A megoldások, helyes vagy
> helytelen visszajelzésénél van lehetőség linkelni hasznos
> olvasmányokra/tanulmányokra(Ez igaz mindegyik feladatlapra.)

a Tájékozódási futó tesztlap 5.
<https://goo.gl/forms/Mikp9HpAa4I1Y7nA2>-   ----Pápaszem játék + hasznos
linkek a megoldás visszajelzésnél.

> Ui: továbbra is várok Google űrlapok szerkesztésében jártas emberkék
> jelentkezését, hogy tanácsokat/praktikákat kérjek tőlük-PL. *LEGÖRDÜLŐ
> MENÜ MEGJELENÍTÉSE támakörben?*
> Köszi, Janó
UI: aki böngészés közben talál ehhez hasonló oldalakat, az ossza meg
velünk a linkjét. (talán össze jönne belőle egy az edzőket segítő
adatbázis csomagocska)