[Tajfutas] TIPO kupa 2019 - Meghívó

Tipo Info info at tipotke.hu
2019. Feb. 6., Sze, 15:35:12 CET

TIPO kupa 2019

Légy részese valami rendkívülinek

Május 10-12

Tázlár

Amire készülhettek

Május 10-én Bodogláron várunk benneteket a Szélrózsa éjszakai kupára, ami idén a Dél-alföldi Regionális Éjszakai Bajnokságnak is helyt ad.
A jellegzetes erdőssztyeppen az éjszakai tájékozódás extra kihívást fog jelenteni!
Május 11-én, szombaton, Tázláron kezdődik meg a Tipo kupa. Délelőtt rövidített normáltávon, délután 2x2 fős váltóban mutathatjátok meg, mit tudtok a 2018-as Junior Világbajnokság terepén.
Május 12-én vasárnap az F/N 14-21A kategóriákban rövidített normáltávú futam lesz, egyszemélyes váltóként lebonyolítva, míg a többi kategóriában normáltávú versennyel zárul a kétnapos összetett megmérettetés.
Ha hátrányban is érkezel a vasárnapi futamra, ne add fel, ezen a terepen a legjobbak is hibázhatnak!

KIÍRÁS <http://tipotke.hu/tipo2019>

Erőpróba világbajnok terepen

Mérd össze tudásod a legjobbakkal a tavalyi Junior Világbajnokság ultra-technikás terepén, és nyerj minden futamon ajándékot!
A 2019-es Tipo kupa ifi és junior válogató verseny, így a 16, 18 és 20-as kategóriákban hatalmas lesz a verseny.

Add át a stafétát!

Próbáld ki magad szombaton két fős csapatban, két fordulóval, vasárnap egy fős váltóban!
Az egyszerű és gyors versenyformának köszönhetően a parázs verseny már garantált; szerezd meg a győzelmet itt is!

12% Kedvezmény

Add le nevezésed május 1 előtt és biztosítsd be a helyed a tavasz legizgalmasabb versenyére.

NEVEZEK <http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6490>
 <http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6490>

Bővebben a versenyről

HONLAP <http://tipotke.hu/tipo2019>

A szél formálta futóhomoknak köszönhetően a terület részletgazdag domborzattal rendelkezik. Ez a domborzat igen változatos, de viszonylag kicsi, 10-20 méter szintkülönbségű, ezért a térképek 2 méteres alapszintközzel készülnek. A klímának megfelelő őshonos növényzet szaknyelven erdőssztyepp, kisebb-nagyobb erdőfoltokkal tarkított füves nyílt terület, mely nagy sebességű futást tesz lehetővé. A gyors, pörgős verseny lehetőségét tovább növeli, hogy a Tipo kupa mindkét futamát Sportident ActiveCard (SIAC) pontérintési lehetőséggel támogatjuk.

Akik a megfelelően gyors tempó megtalálása mellett más kihívásra is vágynak, azokat a TrailO verseny PreO futammán várjuk.

Kövess minket Facebookon és Instragrammon, és legyen tiéd az ingyenes páros nevezések egyike!

 <https://www.facebook.com/events/492459057947557/>	 <https://www.facebook.com/events/492459057947557/>
 <https://www.instagram.com/tipo_cup_2019/>	 <https://www.instagram.com/tipo_cup_2019/>

Tipo TKE

1133 Budapest, Pozsonyi út 52.