[Tajfutas] Tájékozódási futó tesztlapok- Google_Drive űrlapok?

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Feb. 1., P, 12:56:55 CET

Sziasztok,

Gondolkodom, tehát vagyok. (Ez egyre ritkábban fordul elő az életemben.)

Böngészgetek, így néha rátalálok erre-arra.

Ezen kifejezésre kerestem rá tegnap a neten: "orienteering kvíz" és erre
a szuper Facebook oldalra és a nagyon kedves közösségére találtam rá-

https://www.facebook.com/pg/tajfutojatek/posts/

Természetesen azonnal beindult az "agyam".

Arra gondolok, hogy el kellene készíteni a "Légy üdvözölve a
természetben-2000" c. CD összeállítás feladatlapjait úgy, hogy Google
(Drive) űrlapokon kvízjátékként elérhetők legyenek oktatás/időtöltés
céljából.

Le is gyártottam egy űrlapot, de *keresnék olyan listaolvasót, aki
segíteni tudna nekem az űrlapok tulajdonságinak mélyebb megismerésében
és a praktikus beállításokban*. (hozzáférések, megosztások stb.)

Két képernyőkép mellékelve az 1. feladatlap részletéről.

Egyben *szeretném elérni a nagyváradi tájfutó baráti kört is*, akik a
fenti Facebook oldalt kezelik.

Köszi és üdv,