[Tajfutas] Hajógyári-sziget 2

Hegedüs Ábel abel.terkep at chello.hu
2019. Dec. 20., P, 19:15:34 CET

Sziasztok

Szerintem nem ördögtől való a Hajógyári-szigeten ODOL-t (ez persze nekem
fogkrém, de nyilván túl öreg vagyok) rendezni, jól elment rajta több
nagyobbacska verseny, amíg viszonylag új volt a térkép.

De megérett arra, hogy teljesen új térkép készüljön, és ha sikerül betartani
a terepzárlatot, akkor a fiataloknak nem lesz ismerősebb, mint más terep.

Örülök a vitának, szerintem hasznos és ha szükséges, van idő a közgyűlésre
egy jól átgondolt javaslatot készíteni az OB-k odaítéléséről, a
terepzárlatokról stb. (nem én!).

De megtörtem az érvek súlya alatt, menjen a CsTSz, ez tényleg nem
befolyásolja a DOL-t.

A helytartói palota pedig a volt hajógyár területén van, ahol még nem volt
tájfutó rendezvény, és talán nem is lesz.

Mindenkinek szép karácsonyt, meg mindent, amit ilyenkor kívánni szokás!

Ábel