[Tajfutas] Hajógyári-sziget

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2019. Dec. 20., P, 19:13:35 CET

Én sem gondolom, hogy az lenne Bp. legtechnikásabb sprint terepe, de győzni
vszleg. ott is a legjobbak fognak.
És legalább a kevésbé tapasztaltak sem fognak elveszni a rengetegben, bár
ez valóban nem elsősorban a sprint-terepek veszélye.
A rendezők pedig biztosan megpróbálják majd használatba venni az eddig
feltérképezetlen déli gyártelepes részt, kinyittatják a nagy bekerített
üdülőket, csónakházakat, százméterszámra építik a kordonokat a finn típusú
pályákhoz, és esetleg valamilyen huszárcsínnyel még a szárazföldre is
kiviszik a pályákat.
Majd meglátjuk.

kovacsp

Mathe Istvan <mathepista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. dec. 20., P,