[Tajfutas] Hajógyári-sziget

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 20., P, 18:45:04 CET

Sziasztok,

Jelentem észrevettem és azt is, hogy az Aggteleki hegységben is van egy
merész OB rendező.

Ott nem kell tartani a terepzárlat megszegésétől, mert a farkasok és
medvék biztosítják a terület védelmét.

Én nem mernék oda kimenni mint térképjavító.

Amúgy ez a Sziget? https://www.groomania.nl/hajogyari-sziget-terkep.html

A DOL-ig kiássák a palotát és kialakítanak benne egy labirintust:

http://www.aquincum.hu/romaiorokseg/helytartoi-palota/

Janó