[Tajfutas] Zalaegerszeg live

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2019. Dec. 16., H, 11:01:22 CET

Sziasztok!
Nem akartam beleszólni ebbe a témába, de most már nem tudom megállni.
Szerintem a látszólagos érdektelenség fő okai:
(1) Az utazási költségek (tehát személygépkocsi esetén az üzemeltetési,
közösségi közlekedés esetén a jegyárak) és szállásköltségek drasztikus
emelkedése miatt az átlagos, vagy pláne az átlag alatti jövedelmű magyarok
egyre kevésbé bírják állni ezeket a költségeket.
(2) Az engedélyezett terepek egyre nagyobb részarányának rettenetes
eldzsuvásodása. Tehát úgy tűnik, hogy a kellemesebb terepekre egyre
nehezebb engedélyt szerezni verseny rendezéséhez.
Bizonyára vannak egyéb hasonló súlyú okok is, de nekem ez a kettő jutott az
eszembe hirtelen.
Ilyen körülmények között gyakran gondolkozom azon, hogy más sportágat (vagy
más tájékozódási szakágat) választok. De mégsem teszem. Mindjárt leírom,
miért.
Kicsit csaponganak a gondolataim. Szerintem a nevezési díjak a hazai
tájfutó versenyekre (nem világversenyekre) nagyon alacsonyak, bár sokan
állítják az ellenkezőjét, de tessék öszehasonlítani.
Magam számára úgy próbálom megoldani, hogy (1) miatt a lakóhelyemhez közeli
versenyeket, (2) miatt a lakott területen rendezett versenyeket fogom
preferálni a jövőben.
Üdvözlettel:
Kéri Gerzson