[Tajfutas] MapRun kérdéskör az elnökségi ülésen

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Dec. 15., V, 23:42:36 CET

Szia Serdülő,

A decemberi MTFSZ elnökségi ülésről szóló cikk
<http://tajfutas.hu/hirek/12-altalanos/1838-decemberi-elnoksegi-ules-5>
utolsó előtti mondata így szól:

"Szó volt a lehetséges magyar-szlovák tájfutó együttműködésről és annak
tartalmáról, valamint az *Erdélyi Tibor által felkarolt MapRun
alkalmazási lehetőségeiről is*.

Kicsit bővebben tudnál erről írni?

Ha elmegyek egy iskolába és bemutatom a rendszer működését a földrajz
tanárnak, és neki speciel tetszene, akkor hányféle engedélyre lehet
szükség, hogy a tanulók a saját telefonjukra letölthessék az appot és
hivatalos tanóra keretében teljesítsenek egy pályát, ami az iskola
kapuból rajtól és az udvarukat is ábrázolná a térkép?

A cikkben a felnőtt válogatottról is szó esik. Idén a Mecsek Open'19
sprintjére csalogattam őket, jövőre a már most is elérhető pécsi MapRun
pályát ajánlom a figyelmükbe. Szerintem válogatóverseny színvonalú a
pálya. (Sic!) Másra nem telik az időmből.