[Tajfutas] Eötvös- Budapest Sprint Bajnokság

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Aug. 31., Szo, 22:56:11 CEST

Politikusként azt mondanám, igen ez egy BTFSZ megbízásából rendezett
Budapest Bajnokság volt :-)
De valójában a BTFSZ egyetlen hozzáadott értéke, hogy évek óta (5-8 éve??)
biztosítja az említett kerámia érmeket. Minden más Ábel vezette BEAC csapat
érdeme!
És hogy miért döntöttünk anno az egységes, érmek mellett? Részben, mert pl
én annak idején nagyon szívesen nézegettem a kb 1975 től évente megnyert
(különböző színű Eötvös trikóimat és évente csak az évszámban különböző
plakettjeimet.
MM