[Tajfutas] Városmajor 3Sz

Erdélyi Tibor etibor1 at gmail.com
2019. Aug. 27., K, 21:30:27 CEST

Szia Gerzson!

Örülök, hogy megoldódtak a kezdeti problémák, gratulálok az eredményhez!
Sajnos ilyen bárhol előfordul, hogy egy pontot elkerítenek, de látod a
MapRunnak köszönhetően mégis megtudtad fogni 😊.
Az eredményeket több eszközön is megtudod nézni. Számítógépen itt:  Select
Event For Results
<http://www.p.fne.com.au/rg/cgi-bin/SelectResultFileForSplitsBrowserFiltered.cgi?HideCombinedResults=yes>,
a Filter-be be kell írni valamit a pálya nevéből, ez esetben "Gala", feljön
a verseny teljes neve, és OK-ra kattintva már láthatod is az eredményeidet,
a "Track"-ra kattinva meg az útvonaladat, vagy akárkiét. Kikerestem a Gála
eredményeket, ez a direkt link: Score Results
<http://www.p.fne.com.au/rg/cgi-bin/SelectResultFileForSplitsBrowserFiltered.cgi?act=fileToSplitsBrowser&eventName=ScoreResults_Gala%25202019%2520PXAS%2520ScoreQ20.csv>
.
Másik lehetőség a telefonodon a MapRun felületen a SHOW RESULTS-ra
kattintva előjön a Filter, és innét már ugyanaz.
Remélem a Városmajorban is sikerrel jársz (futsz) 😊.

Üdvözlettel
Serd

Kéri Gerzson <gfkeri at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 27., K,
20:52):