[Tajfutas] SIAC akció

Bordács László bordacs.laszlo4 at gmail.com
2019. Aug. 27., K, 20:30:30 CEST

Sziasztok,

Itt egy példa jelenleg ez a dugóka 2.44V ahol a SIAC mód már nem aktív,
normál dugóka ként még működik egy darabig.

Látszik hogy 2016 óta 67 törlés volt.

Gyártás dátuma:  2016.04.01.
     Hardver verzió:  1.6
    Szoftver verzió:  4.3
   Elemcsere dátuma:  2016.04.21.
    Elem feszültség:
Alacsony küszöbértérték:  2,44 V
     Törlések száma:  67
    Karakterkészlet:  1
       Visszajelzés:  alap

Ez a siac müködik elem feszültség 2,98 V eddig 46 törlés volt 2018 óta

Gyártás dátuma:  2018.03.01.
     Hardver verzió:  1.6
    Szoftver verzió:  4.3
   Elemcsere dátuma:  2018.03.05.