[Tajfutas] holtverseny és HK

György Bozán bozan.gyorgy at gmail.com
2019. Aug. 25., V, 20:50:57 CEST

Kedves Szaki és minden igazságkereső Sporttárs!

Aki versenyzésre adta a fejét, annak tisztában kell lennie azzal, hogy a
versenyzés körülményeinek megteremtéséhez nélkülözhetetlenek a
versenybírók. Továbbá ezen szerepkörükből adódóan az ő hatáskörükbe esik a
versenyeredmények megállapítása.

Mivel a világon semmi sem tökéletes mindig lehet vitatni a versenybírók
döntéseit is.
Ez nagy divat a pontozásos sportágakban, meg a labdajátékokban (Pfuj bíró!)
Ezzel együtt, ha fociban a bíró nem ad meg egy gólt, akkor az nincs
megadva!
Lásd Kassai Viktor esete, aki az EB-n nem adta meg az ukránok gólját Anglia
ellen, 50 ezer donyecki szurkoló szeme láttára!
Akiket aztán vízágyukkal kellett feloszlatni és Ukrajna nem jutott tovább.
(Igaz utána KV nem kapott több FIFA felkérést.)

Szép dolog komoly tervekkel nekiindulni egy versenynek.
Még ha ez a terv a holtverseny terve(?).
De ha a terv netán nem sikerül, nemes gesztus elfogadni az ellenőrzőbíró
döntését.

Vegyünk példát a 16-szoros világ- és 5-szörös olimpia bajnok Kozák
Danutáról, aki túl tudott lépni a kizárásán.
Igaz ő nem a Hungi 45BR-ben, hanem a tokiói olimpiára kvalifikáló szegedi
vizes VB-n szerepelt le.

Boxi

Nagy Lajos <nagyluji43 at vipmail.hu> ezt írta (időpont: 2019. aug. 25., V,
11:26):