[Tajfutas] holtverseny és HK

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 25., V, 00:04:41 CEST

Sziasztok,

Én végignéztem élőben a VB közvetítéseket, a Hungária Kupán előfordult
holtversenyeket nem láttam. Csak a váltón fordulhatott volna elő. Sajnos
igazi vállvetve küzdő befutók sem voltak. A befutópont előtt általában
eldőlt a verseny.

Ha nem hiszed, akkor tekintsd meg magad a TV közvetítést. Most már
ingyen , mindenféle regisztráció nélkül visszanézhető mindhárom közvetítés.

Kedves edzők, még most az iskolakezdés előtt a fiataloknak is lehet erre
idejük.

Laza 3x5 óra.
https://orienteering.sport/event/world-orienteering-championships/long-distance-final/#current

IOF hír a TV közvetítések nézettségéről:
https://orienteering.sport/record-tv-audience-watched-the-nokian-tyres-world-orienteering-championships/

Szabad lobbizni a M4-nél. Pár perces összefoglaló a svájci vagy kínai
Világ Kupa futamról, egy jó narrátor segítségével, aki nem thaifutózik.
Narrátor:"Olyan ember, aki valamely kommunikációs folyamatban, általában
hivatásszerűen közvetíti részünkre, befogadók részére az üzenetet,
általában olyan szituációban, melyben egy éppen folyó eseményt
valamilyen kommunikációs csatornán át még pluszban magyaráznak,
közvetítenek is nekünk.Wikipédia"
<https://hu.wikipedia.org/wiki/Narr%C3%A1tor>

Az eredeti témához: egy nagyon régi versenyen (tán utcai futóverseny
lehetett) célba érkezés előtt meg akartam várni a mögöttem érkező
versenyzőt. Keményen rám szólt a célvonalon álló versenybíró, hogy ezt
meg ne tegyem.
A sport célja a versengés, közdelem.