[Tajfutas] holtverseny

Szakal Peter szakip999 at gmail.com
2019. Aug. 21., Sze, 13:15:51 CEST

Kedves Pista !

A versenyszabályzat idei változata szerint:

*26.6. Az óvás elbírálása*

- A szabályosan benyújtott óvást az ellenőrző bíró személyesen köteles
elbírálni és 48 órán belül

írásban válaszolni;

- a szabálytalanul benyújtott óvásokról, azok bírálatáról az ellenőrző bíró
dönt;

- bejelentés történhet szóban – ez lehet szabálytalanul benyújtott óvás is
–, és ha a jelzett

szabálysértés fennáll, az ellenőrző bíró köteles eljárni.

Gondolom ami fenn van az MTFSZ oldalon az adatbank menüben, az érvényes.

Leírtam, ha sportszerűtlen voltam, zárjanak ki. Elismerem a pálya végén,
amikor a 48 fokban 170-es pulzussal futottunk a tűző napon a pálya vége
előtt 500 méterrel, mindketten arra jutottunk, hogy nem akarunk infarktust
kapni a befutón. Sportszerűtlenek voltunk? Te még emlékszel arra a bizonyos
Mecsek kupára ahol a Pityi a befutóponton 3 méterre repített egy ipont érő
dobással 150 néző szeme láttára. Eltiltották? Kizárták? Megbüntették? Simán
kihirdették győztesnek. Gondolkozz el ezen kérlek.

A szabálysértéseket leírták a többiek. Én nem szeretnék többet hozzá tenni
ehhez.

A többieknek köszönöm a segítő, és biztató hozzászólását. Várom a
rendezőség reakcióját, és miután a rendezők között az MTFSZ alelnöke is az
értékelésnél részt vett, az MTFSZ hivatalos állásfoglalását is az ügyben.

Szaki

Mathe Istvan <mathepista at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. aug. 21., Sze,
12:54):