[Tajfutas] (nincs tárgy)

Pap Attila papattila at petrolterv.hu
2019. Aug. 21., Sze, 11:54:43 CEST

Sziasztok,

Teljesen jogos Szaki felháborodása.

A következetlenség az egyike azon dolgoknak ami a legrosszabbat tesz egy sportágnak (aki nézi és szereti az F1-et az tudja miről beszélek)

Két eset volt…nem azonos elbírálással. Biztosan van a kettős mércének oka, de ezt nem feszegetném…sehogy nem jó ez így.

Főleg azért sem, mert ahogy előttem elhangzott a Hungária kupa jó rendezvény volt (bár én nem voltam végig, de amit láttam ahhoz csak gratulálni tudok) és egy ilyen döntés beárnyékolhatja azt.

Szaki…óvni az ellenőrző bírónál lehet…de az ellenőrző bírót megóvni azt kinél lehet?

A rajtszám miatt meg figyelmeztetem magam mert nekem leszakadt és nem tudtam visszatenni…

A.