[Tajfutas] WOC2019-relay

Honfi Gabor honfig at szuperinfo.hu
2019. Aug. 17., Szo, 19:53:31 CEST

Nem tudom megállni, hogy ne süvegeljem meg Áron teljesítményét, ami valóban soha át nem élt élményt adott nekünk idehaza...
Legyen bármi is a végeredmény, ez világszínvonalú futás volt Áron! A GPS-el végig nézett 33:02mp alatt egyre és egyre büszkébbek voltunk rá, hogy van köztünk - magyarok között - ilyen felkészült, s bátran versenyző futónk.
Köszönjük az életre szóló élményt, ami nekünk ritka jó érzéseket adott, de talán fontosabb, hogy példa lehet a fiatalabbak számára.

Fifi

Az iPhone-omról küldve