[Tajfutas] Hungária kupa 1. nap RouteGadget

Kelemen János kelemen.janos111 at t-online.hu
2019. Aug. 16., P, 20:11:43 CEST

Sziasztok,

A vészharangot nem tudom megkongatni, de a fenyőágon egy kis karácsonyi
csengőt megpeckelek.

Csak a M21A pályát néztem meg jobban, a többi kategóriában csak a
létszámokat pörgettem át.

Valamit tenni kellene. Szép a térkép, nívós a M21A pálya és iszonyatosan
gyér a mezőny. Ezen lehet, hogy segítene valami ösztönző (prize money),
de a többi kategória foghíján (nincs M/W20, W35 stb)  már valszeg az sem.

Én nem ismerem a csodaelixírt, de el kellene kezdeni a receptjén
gondolkodni. (A MOBO biztosan nem tartozik az alapanyagai közé.)

Üdv,

Janó, a ma már csak külső szemlélő