[Tajfutas] Mit kíván az átlagos magyar tájékozódási futó? (12+4 pont)

Mézes Tibor Sólyom gocsejktfe at gmail.com
2019. Aug. 6., K, 08:07:11 CEST

1) Panaszkodjunk mindenkinek, hogy tölünk minden verseny távol van. Legyen
közel egy verseny csak azt ne a város/régió másik klubja rendezze, mert
akkor úgysem megyünk el.
2) Legyen tökéletes a térkép, kivéve az áthatolhatatlan tereptárgyak
jelölése, mert azon úgyis át fogok haladni és legyen a nevezési díj
minimális
3) Legyen tökéletes a pálya, csak ne legyen hosszú, ne legyen szintes, ne
legyen unalmas, ne legyen rövid és a nevezési díj legyen minimális.
4) Legyen tökéletes a rendezés, minden rendező profi legyen, mindig
hallgassák meg azonnal a saját kérésem, persze azonnal teljesítsék is azt
és a nevezési díj legyen minimális.
5) Ne kelljen versenyengedély díjat és tagdíjat fizetni és ennek ellenére
használni tudjam az MTFSZ szolgáltatásait.
6) Jöjjön el minél több külföldi a versenyre, tegyen a rendező mindent meg
azért marketing eszközökkel. Azok fizessék be a napi versenyengedély díjat,
amivel nő a nevezési díjuk és ez kerüljön be a szövetség kasszájába.
7) A válogatottak költségeit fizessék ki a válogatottak és klubjaik és
mindenki vegyen versenyengedélyt és fizessék be a klubok a tagdíjat és a
10+8% adót.
8) Az elnökségi tagok tegyenek meg mindent a sportágért, legyenek
objektívak, kivéve, ha a saját klubjukról van szó.
9) A bajnokságok rendezésénél legyen meg a területi és rendezői egyenletes
eloszlás, kivéve ha a saját és a barátok rendezői szándékáról van szó.
10) Régiós szinten legyen együttműködés, vetésforgóban rendezett közös
bajnokságok, kivéve, ha azt másik régiós klub rendezi.
11) Legyen sokkal több utánpótlás, ezek szakemberei társadalmi munkában
dolgozzanak és legyen minimális a nevezési díj.
12) Legyen barátság és béke a sportágon belül, kivéve ha a saját érdekeim
mást diktálnak. Mindenki szakmailag nulla csak én vagyok tökéletes.
13) Legyen a nullidő és az eredményhírdetés akkor, amikor az mindenkinek
tökéletes, kivéve ha nekem más érdekeim vannak.
14) És minden újítót, jobbítót tegyünk partvonalon kívülre, hogy minden
maradhasson a régiben.
15) Ha valami siker van az természetesen az én klubom, versenyzőm, saját
munkám eredménye, mindenki más lúzer.
16) Legyen sok-sok utánpótlás, persze csak a mi klubunkban és legyen
minimális a nevezési díj és legyen közel minden verseny.

Hajrá magyar tájfutás!

Üdv:
                            Sólyom
+3620/472-0056

*1% Neked kicsi figyelmesség, nekünk nagy lehetőség! 1%*

*18967975-1-20*

*Göcsej Környezetvédő, Tájékozódási és Futó Egyesület*

további infók:
Keresd az egyesületet a facebookon!
<https://www.facebook.com/gocsejktfe/?fref=ts>