[Tajfutas] gondolatkisérlet

karolyi karolyi at cs.elte.hu
2019. Ápr. 26., P, 11:45:41 CEST

Sziasztok!

Sztem a lista minden olvasoja/iroja igen intelligens ember,
aki annak is tudataban van, hogy ezen a listan nincsen helye
semmifele politikai szinezetet keltheto megjegyzesnek.

Tovabbi meglatasom, hogy mind Feher Feri, mind Solyom
nagyon sokat tettek es tesznek a hazai tajfutasert, ki-ki
a amaga modjan, no comment.

Nem hiszem, hogy ket ilyen intelligens ember kozott meg ma
is feszultseg lenne, de ha esetleg megis, akkor javaslom,
hogy ezt rendezzek le egy pisztolyparbajjal, esetleg
scrabble-lel vagy amobaval, a listatol fugggetlenul.

Koszonettel es udvozletttel, Gyula