[Tajfutas] Játszunk el a gondolattal 4. - az útvonalak

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2019. Ápr. 23., K, 06:51:54 CEST

Sziasztok!

Valóban furdal a kíváncsiság, és Janótól sajnos nem kaptam választ a kérdéseimre, pedig azt reméltem ezekre a leginkább adekvát válaszokat ő tudná talán megadni.

Tudnátok nekem segíteni, hogy egyértelmű legyen a számomra is, akinek nincs versenytérképe, hogy melyik verziójú térképpel zajlott a verseny?

Rendezőként pedig az érdekelne elsősorban a rendezők részéről, - azért is küldöm a hivatalos versenyinfo-s címre is a levelet - , hogy a mauzóleum környéki letiltásoknak volt-e egyéb oka, vagy csak az útvonalválasztás nehezítését szolgálták? Ha volt más ok is, érdekelne, hogy mik voltak ezek a füves részeken, ill. hogy valóban minden ilyen letiltott terület piros-fehér szalaggal kijelölésre került a terepen ez jól látszott a versenyzők részére? Melyik lezárt területek voltak, ami a legtöbb versenyző kizárásához vezetett? (Sokan átvágtak az lezárt úton rövidítve, vagy inkább nem sikerült megfejteniük a mauzóleum környéki részt?

üdv. Viktor