[Tajfutas] Mecsek Open utoljára

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2019. Ápr. 22., H, 20:09:39 CEST

Hadd szóljak hozzá versenyzői szemmel:

#1 Janó ellipszise. Ha látom a következő pontot az út túloldalán (F40),
és nekem értelmetlenül le- majd felfelé kell futkosnom az út mentén
százmétereket, nem idézem, mit gondolok a pályakitűzőről. Legalább tenne
be egy terelőpontot az átkelőhöz. "Ne vígy  minket a kísértésbe" , pláne
a megbocsájtás lehetősége nélkül.

#2 Mert hogy a szándék is büntetendő. Lásd Marton Gy. (F75) pályarajzát.
Átment ugyan a lezárt úton, de rögtön visszatért, mégis kizárták. Vajon,
ha csak féllábbal lép le a járdáról?

#3 Igaza van Gombkötőnek, a mauzóleum lépcsősorát teljes egészében le
kellet volna tiltani. (Már a tájékoztató szerint is, hiszen már azon is
meg volt szakítva a kőfal.) Biztos vagyok benne, hogy a tiltást már a
versenytervezésekor elhatározták. Mit mond nekem, hogy a térképen piros
meg kék nyilak vannak. Van ilyen a versenyszabályzatban?

CSI

U.i. Még mindig nincs magyarázat, hogy miért törölték az összetett
eredményből az első napot (http://mecsekopen.com
<http://mecsekopen.com/>). Öncélúan ugyan, de kíváncsi vagyok.