[Tajfutas] Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

Cserteg István cserteg.istvan at chello.hu
2019. Ápr. 21., V, 22:56:40 CEST

Nem tudok beletörődni, hogy végső soron a versenyzőkre terhelnek minden
felelősséget a tömeges diszkókért. Ezek szerint az F75 versenyzők
kétharmada tudatos csaló lenne? Idejön egy vén svéd, csalni. Hol tette
és miért! És most látom, hogy a Mecsek Open első futamát az összetett
értékelésből törölték, miért? Talán, hogy mégis az a svéd nyerhesse az
összetett versenyt?

Rendezéstechnikailag nem értem, hogy pl. mi értelme volt a mauzóleum
melletti kerítésnél záróvonalat létrehozni, és vajon a terepen ez jól
láthatóan (pl. szalaggal) jelezve lett volna?. Egy csiki-csuki került a
pályába pár méterrel meghosszabbítva azt, hogy aztán a továbbfutásnál
még két lezárást téveszthessenek el a versenyzők.

Janó! Konkrét esetekről ígértél képeket. Szeretném látni!

CSI