[Tajfutas] Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

miklos mets miklos.mets at gmail.com
2019. Ápr. 21., V, 21:30:20 CEST

Olvasva a leveleket látni vélem, ha sok a kizárás, lehet pályakitűzői hiba,
ha ez klasszikus futó távon, erdőben, vagy MTBOversenyen fordul elő. A
sprint kicsit más, ott a nem szabad erősen elválik a nem lehettől.
Mikor pályakitűzői hiányosságot emlegettem, tévedtem. Arra nem számítottam,
amit Gárdonyi Marci írt, hogy sokan annak ellenére mentek tiltott
területre, hogy ezzel tisztában voltak, sőt a figyelmeztetésre sem
 hallgattak. Ezt pályakitűzéssel nem lehet kezelni. Eddig azt reméltem, a
tájfutók nem ilyenek, de úgy látszik, sokan már tájfutás közben sem tudnak
elvonatkoztatni a hétköznapokban tapasztaltaktól.  Talán a fiatalok, ahogy
valaki írta, betartják a szabályokat. De egyszer ők is szeniorok lesznek:-)
és közülük kerülnek ki a mindent megnyerni akarók is:-)  De a mai szeniorok
többsége - remélem- még akkor is betartja a szabályokat, ha senki se
látjat. Én már hallottam ilyenről:-)
--
A Gmail mobilalkalmazásból elküldve