[Tajfutas] Mecsek Kupa 1.nap pályái a RG-en

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Ápr. 21., V, 09:15:40 CEST

Hát nem vagyok biztos benne.
Nekem is kellett egyet kerülni egy letiltott út miatt, és amig az út
mellett futottam az átkelő felé 5 vagy 6 versenyzőből ketten próbáltak
átfutni az úton. Annak ellenére, hogy vastagon be volt satírozva lilával a
térképen, a helyszínen pedig a rendezők kiabálva próbáltak mindenkit
visszaterelni.
Szerintem a magyar mezőny jelentős része
i) nem ismeri jól a sprint jelkulcsot
ii) nincs megfelelő sprint rutinja és ezért sprinten is az erdei rutin
(gyerünk keresztbe mindenen át) próbálja megoldani a feladatot.

Üdv,
GM

2019. ápr. 21., Vas 0:52 dátummal miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt