[Tajfutas] Szintkülönbség számítási hibák (Privát)

Márk Gárdonyi mark.gardonyi at gmail.com
2019. Ápr. 3., Sze, 17:52:34 CEST

Ifjú koromban több verseny után végig számoltam, és az esetek kb.
harmadában volt jelentősebb tévedés - érdekes módon mindig lefelé - a
megadott szint adatokban. Ma már lusta vagyok ehhez, de úgy tűnik a helyzet
nem változott.

GM

miklos mets <miklos.mets at gmail.com> ezt írta (időpont: 2019. ápr. 3., Sze,
17:17):