[Tajfutas] Atlaszka

Marczis István marczisi at gmail.com
2018. Sze. 30., V, 08:29:53 CEST

Szia!
1. Felnagyítva sem változik a kép felbontása a PDF-ben, csak több képpont
jut egy vonalra a monitoron, így jobban látszik.
2. Az oldalakat nem szövegként helyezték el a dokumentumban, hanem képként
így az nem kereshető. Nehezebben lopható. (Azért egy kis OCR segít) Ez egy
internetes kiadvány esetén azért elgondolkodtató, hogy miért is nem
kereshető.
3. Annak aki érti, vagy érteni akarja és el akar benne mélyülni.
4. Nem. Ez így ebben a formában nem igaz. A lézer szkennelés is
felhasználható DTM-hez sok más mellett. (szerintem, bár nem vagyok
térképész, csak műkedvelő)
5. Ha vetted volna a fáradtságot és beírtad volna a google keresőbe a
mozaikszót akkor lehetne dunsztod is róla. Egy kis segítségképpen kapsz egy
kis olvasnivalót. Hozzáteszem van még más is.
http://sas2.elte.hu/mg/foldkutatas_v3/11radar3srtm.htm
http://kutyu.hu/cikk/86290

Hát de VAUHUUúúú...

Üdv MI