[Tajfutas] Az ONEB prológjára a Farkasfa Kupára elindult az online nevezés!

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 25., K, 11:43:50 CEST

Kedves Sporttársak!

Elindult a nevezés az entryben az idei ONEB prológjára a Farkasfa Kupára:
http://entry.mtfsz.hu/index.php?page=414&event=6466

A versenykiírást itt találjátok:
http://www.bakonyikalandok.hu/programok/2/120/farkasfa-kupa.html

A prológ nem rangsoroló középtávú verseny lesz.
Nekem elég szokatlan az idén bevezetett új jelkulcs, az OB-n viszont előírás ennek a használata,
ezért a prológon is az OB-val azonos jelkulcsa lesz a térképnek, hátha nem csak nekem furcsa egy kicsit ez az új jelkulcs.

A két térkép helyesbítője Engi Imre személye is azonos, így talán az ő térképhelyesbítői személetéhez történő alkalmazkodást
is segítheti a prológon való indulás, nem csak a versenyre történő ráhangolódást, bemelegítést.
A prológon rajtdobozos indítás lesz, így aki kicsit később tudna csak megérkezni szombaton, az is nevezhet nyugodtan.

Péntek éjfélig az ONEB nevezési határidejéig kedvezményes az előnevezés a prológra,
a fő különbség, hogy a prológra később, akár a helyszínen is nevezhettek majd,
míg az OB-n ez csak a nem minősítő kategóriákba lesz lehetséges!

Várunk mindenkit szeretettel az idei ONEB-re és a prológjára, ne felejtsetek el időben benevezni az OB-ra!

üdvözlettel:
Hites Viktor
a versenybíróság elnöke