[Tajfutas] rob fotók

péter kovács kovacsp969 at gmail.com
2018. Sze. 20., Cs, 21:07:54 CEST

Szia Janó!
Én a három miskolci futáson semmilyen komolyabb pontközeli tömegjelenetre
nem emlékszem, mindig volt hova dugni, vagy csak szerencsém volt.

A sűrű térkép (és terep) nyilván sokakat bogarászásra kényszerített (engem
is), de az azért meglepett, hogy a döntőn volt egy, a hollétünk felől
érdeklődő bátor, kb 50+-os (tehát nem abszolút kezdő) kérdezőm.
Vajszívem van, megmutattam, talán 10 másodpercembe sem került ráböknöm a
térképére (általában a saját térképemen sem találtam magam).
Bevallom, előtte már majdnem kimondtam, hogy *nemtudom,bocs*, de épp akkor
dugtam le a pontomat.
Utána azért elgondolkodtam azon, hogy tényleg illik-e egy ROB döntőn,
városban, amúgy jól beazonosítható helyen kérdezősködni.
Összességében talán mondhatjuk azt, hogy sprint versenyen tisztességtelen
dolog kérdezősködni.
Azon inkább már nem gondolkodtam, hogy marha voltam-e amiért megálltam,
mert a válasz kézenfekvő...

A Jukolás videóhoz:
Épp a verseny előtt pár nappal jutott eszembe ez a jelenet, és nem bírtam
rájönni, hogy egy ilyen versenyen miért nem tesznek ki egy egész halom
dobozt, ha várható, hogy 10 mp-en belül akár 20-30-an is akarják majd fogni
a pontot
 Itt a videón egy pillanatra látszik, hogy egy hosszú rönkre van erősítve
talán nem csak egy doboz, de biztosan nem elegendő.
Persze ha kitesznek 5-8 dobozt, az a verseny összességében rengeteg lenne
de így meg mindenféle udvariassági gesztust és fair playt nélkülöző
küzdősporttá válik a verseny, pedig talán van annyi résztvevő, amennyi
kitermelné a sok doboz árát.

kovacsp

Kelemen János <kelemen.janos111 at t-online.hu> ezt írta (időpont: 2018.
szept. 20., Cs, 12:08):