[Tajfutas] ROB térképe?

Kiss Endre endre.kiss4303 at gmail.com
2018. Sze. 16., V, 22:46:12 CEST

A(z) iOS Outlook<https://aka.ms/o0ukef> letöltése
________________________________
Feladó: 12$ nevében
Elküldte: vasárnap, szeptember 16, 2018 22:27
Másolatot kap: tájfutó levlista
Tárgy: Re: [Tajfutas] ROB térképe?

Csongrádi Jenő <jcsong at hu.inter.net<mailto:jcsong at hu.inter.net>> ezt írta (időpont: 2018. szept. 16., V, 20:51):
Valóban különleges volt a tegnapi pálya, sőt veszélyes is a záporban csúszóssá vált kockaköves útburkolatokon.

Igen, tegnap még én is úgy éreztem, hogy veszélyes volt (mert minden csúszott, mint a szappanos hal).
Ma már azt gondolom, hogy ha száraz időben sokkal nagyobb sebességgel száguldozunk a sikátorokban, akkor sokkal veszélyesebb lett volna, mert ha ütközünk, akkor nagyobb sebességgel tesszük.

Én köszönöm mindkét napot a rendezőknek.
Mondhatnám azt, hogy kb. erre számítottam tőlük, de még annál is jobb volt!
Maradandó élmény.

kovacsp

Magam is csatlakozom az elismerésekhez, REMEKELT a tërkëpjavitó s a pályakitüzök !!!