[Tajfutas] ROB térképe?

Csongrádi Jenő jcsong at hu.inter.net
2018. Sze. 16., V, 20:51:24 CEST

Valóban különleges volt a tegnapi pálya, sőt veszélyes is a záporban csúszóssá vált kockaköves útburkolatokon. Boxi, engem valóban sokkolt a pálya, amint az eredményemen is látszik. De így volt ez rendjén.

A verseny rendezőinek különösképpen a mai váltópályákhoz gratulálok, amely ötvözte az egyszerű utcai futást, a domborzati elemekre hangsúlyt helyező erdei szakaszt és a strand területén sűrűn elhelyezett pontokból álló szakaszt.

Köszönöm!

Csongrádi Jenő