[Tajfutas] SZMK

Hites Viktor tajfutas at outlook.hu
2018. Sze. 13., Cs, 08:05:17 CEST

Szia Gerzson!

Megértem a problémádat mi családilag küzdünk hasonlóval, bár nálunk mivel még „fiatalok” vagyunk az útiköltség többnyire legalább akkora mint 2 felnőtt + egy gyerek számára a szállás, és mi lenne ha nagyobb lenne a család...:)
Így leginkább maradnak a közeli versenyek, a lábam miatt abból is már csak az erdeiek, meg azok a távolabbiak, akikhez vagy rokon, vagy barát közeli ismerős lakik közel, ahol meg lehet aludni. Az a tapasztalatom rokonok, barátok meglátogatására mindenképpen jók ezek az alkalmak. Persze, amikor még gyerekcsapattal mentem, akkor többnyire a tornatermi vagy sátras megoldást választottuk, családdal ez már kevésbé megy, bár hangulata annak is lenne alighanem.:)

Lehet meg kellene próbálni a couchsurfinget komolyabban bevezetni a tájfutásba.

üdv. Viktor