[Tajfutas] SZMK

Kéri Gerzson gfkeri at gmail.com
2018. Sze. 12., Sze, 22:52:30 CEST

SZMK vagyis imigyen "Szólt Marx Károly"

És ha semmi másban nem, ebben az egyben nagyon igaza volt Marxnak:

"A LÉT HATÁROZZA MEG A TUDATOT"

A tájfutók is a saját életüknek, helyzetüknek megfelelően ugyanazt a
kérdést teljesen másképp látják. A létük oly mértékben meghatározza a
tudatukat, hogy abból nem képesek kitörni.

Több empátiára volna szükség hölgyeim és uraim. Tudni beleképzelni magunkat
a másik helyzetébe!

Üdv:
Kéri Gerzson

Erdélyi Tibor <etibor1 at gmail.com> ezt írta (időpont: 2018. szept. 12., Sze,